  • Data: 2008-05-17 13:18:57
    Temat: Re: Spoldzielnia i problem z klimatyzacja w bloku
    Od: "MarekZ" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W takim razie jestem zaskoczony, gdyz jako ZWYKLY przecietny lokator czytajac
    wywieszone w gablocie obwieszczenie odnosnie remontow po prostu nie znalazlem
    owego zagadniena jako punkt do zgloszenia administracji. Uznalem, wiec, ze
    robie wszystko zgodnie z prawem. W takim razie w jakim celu wywieszona byla
    niekompletna informacja? Dla mnie jest to teraz dodatkowy koszt demontazu oraz
    dyskomfort mieszkania.

    Poza tym, mniejsza juz o podwieszenie gdyz by podlaczyc klimatyzacje musze
    przebic sie z instalacja na zewnatrz bloku gdzie znajduje sie jednostka. Lezac
    na balkonie rowniez musze "uszkodzic" elewacje. Zmienia sie nam klimat na coraz
    bardziej upalny, czy nie mam prawa posiadac jednostki regulujacej cieplo w moim
    mieszkaniu? Ja rozumiem zabytek, ale jezeli jest to normalny blok, czy musze
    dusic sie latem tylko dlatego, ze panu z administracji sie to nie podoba ot tak?

    MarekZ