  • Data: 2005-09-14 09:20:13
    Temat: Re: Spółdzielnia Mieszkaniowa nie zezwala .....
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian wrote:
    > Czy Spółdzielnia ma wogóle prawo zabronić mi wyburzenia ścianek działowych
    > (nie naruszając konstrukcji budynku) ?
    Lokal jest własnością spółdzielni. Przekształć go w odrębną własność i
    nie musisz pytać o zgodę, choć spółdzielnia może robić ci na złość. Co
    do gazu - jeśli masz ryczałt i tak pewnie będziesz płacić. Pytać o nic
    nie musisz - po prostu zatkasz rurę korkiem i tyle (usługę musi wykonać
    fachowiec z uprawnieniami). Wracając do ścianek - naruszenie konstrukcji
    to nie wszystko. W pewnych przypadkach mogą zmienić się właściwości
    akustyczne pomieszczeń i sąsiedzi mogą mieć słuszne pretensje.

    > Jak długo mam obowiązek czekać na odpowiedź pisemną ?
    Przeczytaj statut i regulaminy. Złóż skargę do rady nadzorczej spółdzielni.
    Fonon