  • Data: 2005-09-14 10:49:08
    Temat: Re: Spółdzielnia Mieszkaniowa nie zezwala .....
    Od: "MK" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a mam takiego sąsiada co podobnie jak Ty ma wentylatory w kominach , efekt
    > kompletny brak wentylacji u mnie , rok temu malowane mieszkanie a wygląda
    > jakby 10 lat niemalowane, skraplanie sie wody po oknach tak ze ciekło po
    > parapaytech i podłodze i kilka innych niechce mi sie pisac wszystkich
    > niedogodności ( na razie nie doszło do ścian - szczególnie zima )
    Rezulat:
> [...]
    do
    > porządku - teraz je trzeba specjalnie przygotować pod następne malowanie )
    > zazłocenie szafek , czy lamp etc ) A wentylatory w kominach sa zabronione
    wg
    > przepisów prawa budowlanego i przeciwpozarowych Straży Pożarnej
    >
    > A tacy jak ty i ten moj sąsiad co chca robic co chca niech postawia własne
    > domy i tam se robia przeróbnki , a nie zadowoleni z siebie uprzykrzaja
    zycie
    > innym a i oby nie było pozaru nigdy w Twoim bloku etc

    No a myślisz czemu ja te wentylatory założyłem, ha? Bo właśnie mi ta
    wentylacja nie działała! Wentylator nie idzie non-stop, włącza się jedynie w
    łazience kiedy się robi wilgotno, a w ubikacji, kiedy ktoś tam jest.
    Wcześniej też miałem problemy z wodą na szybach i grzybkiem na ścianie. Nikt
    z sąsiadów się nie skarżył, więc mniemam, że nikt na tym nie cierpi. Z
    sąsiadem zawsze chyba można porozmawiać, a nie iść od razu do sądu, nie?
    Współczuję im takiej sąsiadki jak Ty ...

    MK.