  • Data: 2005-09-14 10:45:24
    Temat: Re: Spółdzielnia Mieszkaniowa nie zezwala .....
    Od: "MK" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> wrote in message
    news:dg8smk$4d4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "MK" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Np w razie awarii kanalizacji skuć Ci podłogę i kafelki bez koniecznosci
    > zwracania Ci kosztów przywrócenia łazienki do stanu wyjsciowego ponieważ
    nie
    > wyrazili zgody na takie przeróbki w mieszkaniu?:-)
    >
    > HaNkA

    Z tym się akurat liczę :-) Na szczęście mieszkam na parterze, a pion tak
    idzie, że można się dostać do niego albo od dołu (z piwnicy), albo z I
    piętra - więc jak panowie przyjdą, to można się przecież dogadać :-) A bratu
    mojemu to tak "prz(e)ywrócili" do stanu początkowego, że potem to jeszcze
    miesiąc poprawiał, tak, że jakby nie było, to na jedno wychodzi ;-)

    pozdrawiam,
    MK.