  • Data: 2003-10-15 12:25:48
    Temat: Re: Spamerzy drżyjcie!
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    pix wrote:
    > Tak zupełnie "przy okazji" - wielce interesujące byłoby chociażby
    > tabelaryczne porównanie obowiązujących regulacji w tym względzie
    > w różnych państwach europejskich gdyż chyba gdzieś mi się obiło
    > o oczy, że stosuje się zarówno zasadę opt-in jak i opt-out.

    http://www.euro.cauce.org/en/countries/

    * = opt-in obowiązuje
    + = opt-in w przygotowaniu

    Ale w zasadzie ta tabela jest trochę nieaktualna - Komisja Europejska
    zobowiązała wszystkie kraje członkowskie UE do uchwalenia w terminie
    do 31.X.2003 ustaw delegalizujących spam i dopuszczających komunikację
    tylko na zasadzie opt-in http://nospam-pl.net/a_2003-07.php#15VII

    Pozdrawiam,
    --
    Łukasz Kozicki http://nospam-pl.net/
    6C 6B 6F 7A 69 63 6B 69 40 69 74 2E 70 6C