  • Data: 2003-10-15 17:05:37
    Temat: Re: Spamerzy drżyjcie!
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w zasadzie ta tabela jest trochę nieaktualna - Komisja Europejska
    > zobowiązała wszystkie kraje członkowskie UE do uchwalenia w terminie
    > do 31.X.2003 ustaw delegalizujących spam i dopuszczających komunikację
    > tylko na zasadzie opt-in http://nospam-pl.net/a_2003-07.php#15VII

    Wcale nie jest powiedziane ze Polska ustawa implementuje model opt-in. Tak, wiem - w
    uzasadnieniu do projektu jest taka deklaracja, ale zapisy moim zdaniem swiadcza o
    czyms innym...

    a co do Dyrektywy - zobacz art. 13 ust. 2... takze nie mozna mowic, ze dyrektywa
    przewiduje rygorystyczny opt-in... Lobby marketingowe oraz brytyjska praktyka
    handlowa nie dopuscilyby do tego ;>
    A szkoda...

    Jakby co to jest tez polskie tlumaczenie:
    http://www.giodo.gov.pl/Docs/Foreign_Docs/Dyrektywy/
    dyrektywa_2002_58EC.htm

    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant | http://www.piit.org.pl