eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpam telefoniczny - ogólnopolska pula numerów › Re: Spam telefoniczny - ogólnopolska pula numerów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pwr.wroc.pl!news
    .wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mail
    From: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spam telefoniczny - ogólnopolska pula numerów
    Date: Wed, 3 Jun 2009 08:09:52 +0200
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 21
    Message-ID: <h0543r$fsi$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <o...@d...local.ies.co.pl>
    <h035eg$fh$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <h03ttl$ct3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat012.ac.pwr.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <h03ttl$ct3$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:591614
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    > raz na ileśtam numerów tel. ktoś zechce coś kupić, zamówić i przy tym
    > numerze dopisują imię, nazwisko, adres wysyłkowy...
    > Czy tak stworzoną bazę można potem sprzedać dalej ?

    Zwykle wtedy telemarketer infomuje o przetwarzaniu danych itd. i pyta o
    zgodę klienta, zresztą często tak, że praktycznie bez tej zgody nie
    zrealizują usługi... Ale jak jest zgoda to już sobie można sprzedawać.
    Z tym, że z tego co mi wiadomo, w telemarketingu wcale aż tak bardzo nie
    zalezy nikomu na danych osobowych, liczą się dobre numery. Baza numerów nie
    musi być uzupełniana o te dane, do transakcji może być osobna baza tworzona
    wewnętrznie na ten cel i już. O ile handel gołymi nuermami poszerzonymi o
    ciekawe infomacje o zachowaniach nabywczych nie nastręcza trudności i jest
    atrakcyjnym produktem dla telemarketerów, to wymiana danych osobowych przede
    wszyskim wymagałaby zgód, zabezieczenia ich, przestrzegania procedur
    ochronnych itp. A to jest nikomu niepotrzebne, bo telemarketer chce mieć
    tylko dobrze wyselekcjonowane numery, jak klient coś kupi to sam się
    przedstawi. Co innego w sprzedaży wysyłkowej tradycyjnej, tam dane osobowe
    to klucz do sukcesu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1