eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza › Re: Spalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza
  • Data: 2006-07-22 18:56:19
    Temat: Re: Spalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza
    Od: "Maciek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapytam z czystej ciekawości:
    > - tego DSLa masz na ISDNie? W jakim regionie kraju TP śiadczy usługi
    > oparte
    > o AnnexB?
    > Normalnie Neo czy iDSL oarte są o sieć analogową i obsługują AnnexA

    Na DSL mam odzdzielna linie analogowa.

    > Ale wracając do Twojego przypadku, sądzę że masz sporo szanse na uznanie
    > reklamacji ponieważ TP uznała swoją winę w "pewnym odcinku" urządzeń i je
    > wymieniła - powinna więc z routerem jako urządzeniem sieciowym uznać Twoje
    > roszczenia.
    > No chyba że masz w np. umowie, regulaminie zapis typu jaki stosowany jest
    > energetyce:
    > "zaleca się stosowanie urządzeń i zabezpieczeń przeciwprzepięciowych w
    > instalacji odbiorcy".

    No bede probowac, w koncu te 800 zl droga nie chodzi :|
    A jesli chodzi o siec energetyczna - ZE Lublin teren uznal moim sasiadom
    reklamacje z przepiecia po piorunie i zwrocil koszty naprawy sprzetu! (po
    przepieciu jakie nastapilo wskutek uderzenia pioruna w linie napowietzna)

    Maciek