  • Data: 2010-10-09 15:04:16
    Temat: Re: Spadkobiercy i ROR
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Aktu zgonu nie powinni. (Chyba, że - regulamin; ale może Ustawa Prawo
    >Bankowe też to reguluje, a jest nadrzędna; nie chce mi się szukać)

    Jest nad wyrokiem sadu?

    >Umowa darowizny - musiałaby być chyba notarialna, aby bank uznał ją,
    >jeśli stanowi coś innego, niż sąd postanowił stwierdzając nabycie spadku.

    Generalnie chcemy zrobic tak: notariusz (szybciej jak sad a cena nie zabija
    za sporzadzenie nabycia spadku) wydal nam pismo o nabyciu spadku. Sa 3
    osoby, Chcemy teraz we 3 pojsc do banku i nakazac przelew na wskazane konto.
    Chyba nie bedzie problemow? Oprocz tego zrobimy dzial spadku (dom). A
    oszczednosci na podstawie darowizny (chcemy przelac pieniadze na mamy konto)

    Pozdrawiam
    Dysiek