  • Data: 2010-10-09 08:34:06
    Temat: Re: Spadkobiercy i ROR
    Od: SQLwiel <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dysiek pisze:

    > Ale jezeli jest postanowienie o nabyciu spadku i umowa np. darowizny czesci
    > spadku na jedna osobe to nie powinni robic problemow? I chyba nie moga
    > zazadac aktu zgonu?

    Aktu zgonu nie powinni. (Chyba, że - regulamin; ale może Ustawa Prawo
    Bankowe też to reguluje, a jest nadrzędna; nie chce mi się szukać)

    Umowa darowizny - musiałaby być chyba notarialna, aby bank uznał ją,
    jeśli stanowi coś innego, niż sąd postanowił stwierdzając nabycie spadku.

    Było przed sądem się wypowiedzieć o zgodnym podziale lub odrzuceniu
    spadku. Taniej, niż u notariusza.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.