  • Data: 2006-10-05 20:46:45
    Temat: Re: Spadek, zasiedzenie i problemy ze spadkobiercami.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Oct 2006, f...@g...pl wrote:

> [...]
    [...]
    > Witam ponownie.
    > Czy nikt nie zna odpowiedzi na powyższą kwestię??

    Nie znam. Tak na moje oko zasiedzenia nie widać - przecież właściciel
    (ojciec) *korzstał* z tego domu.
    Ale IMO jest element uboczny do zaakcentowania: za wszelką cenę
    zebrać *dowody* wydatków na te remonty. Faktury i inne takie.
    Nie wiem, ale IMO przy sprawie cywilnej również wkład własnej
    pracy powinien się liczyć.
    Idzie o to że nieruchomość nieruchomością, ale w razie próby
    "wygryzienia" temu kto inwestował należy się zwrot kosztów.
    Na przykład od właściciela. Albo od spadkobiercy.
    A przy okazji "wyciągam pytanie za uszy", może ktoś jeszcze
    się zainteresuje :)

    pzdr, Gotfryd