  • Data: 2006-10-19 11:14:06
    Temat: Re: Spadek i rodzina gdzieś daleko
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aneczka napisał(a):

    > Nie wiem odkąd głupote i naiwność

    Gdzie widzisz głupote i naiwność?

    Nie wiem jak bardzo trzeba być ociemniałym by
    > nie dopuszczać do siebie wiadomości że prawie 90cio letnia osoba
    > może umrzeć - nawet jeśli się ją bardzo kocha - prawa natury są
    > nieubłagane.

    Nie wiem, jak moZna ważać się za osobę inteligentną i nie umieć znaleźć
    przepisów prawnych mówiących o kolejności i prawie do dziedziczenia.

    > Zapewne o moralności i kulturze a także poszanowaniu
    > drugiego człowieka wiem więcej i stosuje się do tego niż
    > większość z Was

    Oczywiście, zapewne przekazałaś to we fragmencie:"Ale ma też ogromną
    działkę mieszkalną - bardzo dobrze
    umiejscowioną co do której (nie owijając w bawełnę) mam już
    dość konkretne plany.
    Problem jest z jego rodzicami którzy raczej chyba za nami nie
    przepadają i mała szansa żeby dobrowolnie nam ją oddali"
    Zapewne epitety to tez objaw kultury?

    > To jak ktoś zauważył nie jest też lista moralizatorska ani pro
    > kulturowa - poprosiłam o poradę prawną

    Nie jesteś spadkobiercą. Nikt Ci tu nie doradzi, jak wyłudzić działkę od
    babci.

    ale Wasze wypowiedzi świadczą
    > tylko i wyłącznie o Was.

    I vice versa

    > Nie dziwie się że tyle inteligentnych ludzi już wyjechało z Polski.
    > Perspektywa takiego wszechobecnego chamstwa i braku poszanowania dla
    > godności drugiego człowieka jest przytłaczająca :/

    Już wyjechałaś, czy jeszcze nie?

    > Ja już na ten dział nie wchodzę.

    Nieutuleni w żalu pozostniemy...

    więc tylko życzę miłego łamania prawa na
    > liście dyskusyjnej zajmującym się prawem.

    Kończ Waćpanna, wstydu oszczędź.

    Justyna