  • Data: 2008-10-14 15:25:27
    Temat: Re: Spadek - Podwazenie testamentu
    Od: "GooRe" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:2ny70rxr3k.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Z tego samego... Ale naprawde, to jest sprawa dla prawnika, a nie dla
    > usenetu.

    Niby tak, ale chcialem sie dowiedziec co i jak powiedziec
    i jak sie zachowac, aby testament podwazyc.

    Nie usmiecha mi sie placic kolejne 150 - 200 zl za porade, ktora
    i tak nic nie daje. To, ze ktos zechce za 6000 tys sie zajac, wystapic
    o podwazenie testamentu i na tym koniec, to za te pieniadze to troche
    maly efekt.

    Bez porady (wizyty) nie chca nawet powiedziec ile wezma za ta sprawe :/.

    goore.