  • Data: 2008-10-14 17:22:09
    Temat: Re: Spadek - Podwazenie testamentu
    Od: Mecenas <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Za tyle to ja chcę. Tylko wątpię czy tyle masz :)

    Ja tam wezmę za połowę. ;)
    Poważnie mówiąc to nasz przyszły (niedoszły) klient oczekuje pozytywnego
    rozwiązania sprawy i za to proponuje wynagrodzenie. Tylko jest mały
    problem bo np. ja nie deklaruję zwycięstwa na sali sądowej takiego jakie
    oczekuje klient bo to jest przecież czasami niewykonalne lub niemożliwe.
    Obiektywnie rzecz biorąc to mogę udzielić porady konkretnej ale po
    zapoznaniu się z całością sprawy oraz po wysłuchaniu klienta i
    ewentualnie pozostałych osób.
    Inaczej to się nie da. Przynajmniej w moim przypadku i tutaj mówię tylko
    za siebie.

    Pozdrawiam
    Michał