  • Data: 2008-10-14 12:40:06
    Temat: Re: Spadek - Podwazenie testamentu
    Od: "GooRe" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:2nmyh7z8wm.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > Zaraz, po kolei.
    >
    > W testamencie napisal, ze wydziedzicza, czy ze zapisuje wszystko
    > drugiej zonie a syn juz dostal zachowek? To sa sprzeczne rzeczy.

    Tak jest w testamencie.
    Wszytko dla drugiej zony, ze zaspokojony jestem z zachowku i wydziedzicza
    mnie.

    > 3. Jeśli nie zachodzi wydziedziczenie, to zachowek należy się jak psu
    > zupa. Darowizna samochodu w roku 1991 nie zaspokaja zachowku po
    > zmarlym w roku 2008, tutaj w ogole nie ma zadnych watpliwosci,
    > nawet gdyby to nie byl duzy Fiat, tylko Mercedes.

    Cos pozytywnego przynajmniej.

    > Niestety bez adwokata to sie nie obejdzie - zastanow sie przed sprawa,
    > czy warto walczyc o podwazenie testamentu, moze wystarczy walczyc o
    > zachowek.

    Teraz znajac fakty, bo naprawde nic nie wskazywalo na taki obrot sprawy,
    przy obaleniu testamentu cos sie uzyska.

    Przy ubieganiu sie o zachowek, nie wiem czy bedzie z czego ...

    goore