  • Data: 2003-07-28 11:10:25
    Temat: Re: Spadek
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaDarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bg1e4p$3fv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >ojczym sporzadzil jakoby testament,
    > w ktorym przypada mi niby 1/8 czesc z calosci wspolnego majatku mamy i
    > jego - na jakiej podstawie to wyliczyl?

    Jesli sporządzil testament to mógl sobie wyliczac jak chce. Gdyby nie
    sporządzil testamentu to byloby tak: majątek Twoich rodziców to wartość X.
    Polowa z X nalezy do mamy wiec do podzialu zostaje 1/2 X. Poniewaz
    spadkobierców jest jak rozumiem 4; twoja mama, ty i dwójka dzieci z
    pierwszego małzenstwa to kazde z was dostaje po 1/4 z tej 1/2X czyli wlasnie
    po 1/8:-)

    > ale jestem calkowitym laikiem w
    > tych sprawach.

    A ja kiepska z matematyki ale jesli sie pomyliłam to zaraz mnie poprawią:-)

    HaNkA