eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNERe: Sorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE
    Date: Mon, 22 Mar 2004 22:53:18 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <c3nn4h$kdh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c3ngij$j0t$2@inews.gazeta.pl> <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.16.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1079992273 20913 81.210.16.254 (22 Mar 2004 21:51:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2004 21:51:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en, ru
    X-User: kamgol1
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:202418
    [ ukryj nagłówki ]

    kredytobiorca wrote:
    > Dzwoniłem dzisiaj do Rzecznika Praw Konsumenta - odpowiedział, że ewidentnie
    > pierwszym dniem jest DZISIAJ, czyli PONIEDZIAŁEK, bo w PONIEDZIAŁEK już sprzęt
    > BYŁ U NICH (u sprzedawcy), czyli termin upływa jednak w niedzielę.
    > A możesz podać podstawę - czy tak sobie tylko Kolega rozumuje?

    art.111 kodeksu cywilnego
    § 1. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia.
    § 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne
    zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to
    zdarzenie nastąpiło.

    Sprzedawca powienien ustosunkować się w terminie 14 dni od zgłoszenia
    żądania. Dnia zgłoszenia zgodnie z §2 nie wliczamy.


    > Dla mnie to jest logiczne: w poniedziałek już mogą sprzęt naprawiać, bo jest u
    > nich.

    Tyle że tu nie chodzi o naprawienie sprzętu, a o termin w którym mają
    ustosunkować się do żądania. W ogóle było jakieś żądanie?

    KG



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1