  • Data: 2011-10-18 06:20:19
    Temat: Re: Smsy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.10.2011 23:02, Robert Tomasik pisze:

    > I tu trafiasz w sedno sprawy. Jeśli spreparujemy SMS-a w telefonie
    > odbiorcy, to nie bedzie śladu transmisji w centrach oraz na koncie
    > nadawcy.

    Niby tak... Z drugiej strony: czy brak śladu jest dowodem nieistnienia?
    Może np. system już to skasował albo nastąpił jakiś inny błąd w rejestracji.

    > Jeśli spreparujemy tego SMS-a poprzez przerobienie faktycznie
    > wysłanego SMS-a, to jeszcze pozostaje szansa wykrycia, że nie zgadza sie
    > rozmiar wiadomości.

    To jest trywialne.

    > Po za tym w telefonie nadawcy bedzie oryginalny SMS.

    "To on zmienił!"

    Poza tym - skąd wiesz, że będzie? Mógł skasować.

    > Po za tym wszystkie serwery przejściowe zachowają ślad po transmisji w
    > postaci sum kontrolnych plików. Nie spotkałem się z tym, by ktoś

    Jesteś pewien?

    Poza tym - jeśli to jest jakieś proste CRC to odpowiednia fabrykacja
    treści też jest dość prosta.