  • Data: 2008-04-16 07:12:36
    Temat: Re: Smierdzaca resocjalizacja
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nabash-cisa pisze:

    > Chyba najskuteczniej zaczac od najblizszej stacji sanitarno-
    > epidemiologicznej (SANEPID).

    Wczoraj rozmawialem z Inspekcja Sanitarna i poszlo do nich pisemko.
    W miedzyczasie wpadl mi w rece dokument wystawiony przez administarcje
    nakazujacy wspolnocie wydanie klucza dla przedstawiciela administracji.
    Oczywiscie wspolnota olala nakaz a ze byl wystawiony pod rygorem
    skierowania do sadu w przypadku odmowy, to ta rodzina bedzie czekac
    teraz na decyzje sadu. Ciekawe kto i kiedy tej rodzinie zaproponuje
    korki "dodupne" coby nie zanieczyszczla okolicy. Mamy wiec tu odmowe
    wykonania przez WM jakiegos nakazu administracyjnego i chyba zlamanie
    prawa. Zreszta jaki mecenas taka wspolnota. Pan prawnik oznajmil w dniu
    zwolnienia na wolnosc lokatora spod 16ki, ze lokator wroci tam skad
    przyszedl bo to jego miejsce. Moje pytanie czy wierzy w skutecznosc
    resocjalizacji i systemu penitencjarnego wysmial mnie a ze ten
    "mecenasik" to jeszcze "siusimajtek" to strach myslec co bedzie z
    "wypaczonym" dzis prawem za lat kilka skoro mlodzi prawnicy tak
    podchodza do prawa.

    --
    jedrus

    Gdzie konczy sie logika, zaczynaja podatki. Jezeli wiesz o Mokotowie cos
    czego inni nie wiedza, koniecznie podziel sie tym na
    http://www.mokotow.btx.pl