  • Data: 2011-09-09 18:35:15
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert napisał(a):
    > Ale z drugiej strony, lepiej jak ten worek ze śmieciami jednak wrzuca do
    > kontenera na śmieci, aniżeli miałby go wywalić koło drogi, lasu, w parku
    > czy jeszcze gdzie indziej.
    Jasne. Ale wiele osiedli praktykuje że osłony śmietnikowe zamykane sa
    na klucz i tylko mieszkańcy maja do niego dostąp.

    Standard i sam byłem świadkiem, podjeżdża furka, dwa wory z bagażnika,
    drzwi od śmietnika zamknięte, to zostawia pod osłoną na zewnątrz.
    W sobotę, to już są hałdy śmieci. do niedzieli, wory porozrywane przez
    buszujących "ekologów"
    Totalny syf. I taki burak jeden z drugim zastanawia się nad tym co
    komuś robi?

    Kiedyś za czasów metalowych kubłów z klapa, taka paniusia ę ą
    zostawiała wiecznie worek śmieci pod bramą, bo nie chciało jej sie
    nosić 30m do śmietnika. Kilku łebków zatargało pełny kubeł pod jej
    drzwi, oparło o nie i zadzwonili do mieszkania. W efekcie 1/3 kubła
    wykiprowała się jej do przedpokoju. Od tego momentu, już nigdy nie
    zostawiała wora pod blokiem. :D
    To sa metody wychowawcze, a nie śmieszne mandaty (za las jak go
    nakryją), którymi sobie dupę podcierają.
    --
    Krzysiek