  • Data: 2011-09-10 05:39:06
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 19:59, tomek pisze:

    > Zobacz ustawę o odpadach, tekst ujednolicony:
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2001062
    0628

    > Art. 79b.
    > 1. Jeżeli posiadacz odpadów lub transportujący odpady:
    > (...)
    > - podlega karze pieniężnej w wysokości 5 000 zł.

    A który z podpunktów tego art. Twoim zdaniem łamie człowiek, który
    wytworzył odpady komunalne (kuchenne) przebywając poza swoim
    mieszkaniem, po czym wyrzucił je do osiedlowego śmietnika zgodnie z jego
    (śmietnika) przeznaczeniem?

    Moim zdaniem nie popełnia wykroczenia, co najwyżej przeciwko jakiemuś
    wewnętrznemu regulaminowi. Można tylko "wewnętrznie piętnować". Możesz
    (do autora wątku) wywiesić na gazetce ściennej.

    > PS. Tekst "buraki podmiejskie mieszkające w willach z super samochodami"
    > nie stawia cię dużo wyżej niż tych "buraków" ;)

    Zgadzam się.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.