  • Data: 2011-09-10 06:10:13
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co mi przeszkadza:
    > -mam mieszkanie parterowe w bloku, 25m od śmietnika, przeszkadza mi
    > smród śmieci, smród spalin samochodów, hałas samochodów po nocach, fakt
    > że ja muszę płacić męczyć się a ktoś nie wyglądający na biednego idzie
    > na łatwiznę

    Zapomniałeś: Przeszkadza Ci jeszcze, że musisz płacić za wywóz tych śmieci.
    U nas płacimy (konkretnie Spółdzielnia, czyli my) za wywóz komunalnych
    nieposortowanych, za sortowane plastiki, szkoło, papier i bio nie
    płacimy. Faktycznie po zamknięciu śmietników na "przelotowych" trasach
    ilość śmieci w nich spadła i nie widać zatrzymujących się samochodów.
    Czasem ktoś podrzuci pod drzwiami śmietnika, ale to rzadkość. Jak ktoś
    przywozi własne śmieci np. z działki, to ma klucz i normalnie wyrzuca.

    --
    Krzysztof