  • Data: 2011-09-10 06:22:41
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 19:39, Twat pisze:
    > Co mogę zrobić mając zdjęcie i numer samochodu rejestracyjnego osoby
    > która podjeżdża pod osiedlowy śmietnik i wyrzuca swoje wiejskie śmieci?
    >
    > Jaka szansa ukarania i na jakiej podstawie ?
    >
    > Płacimy za wywóz śmieci a takie buraki podmiejskie mieszkające w willach
    > z super samochodami oszczędzają nawet na śmieciach i podrzucają je na
    > osiedlowe wysypiska.

    Masz rację, ALE(!) najpierw sprawdź, czy przypadkiem nie jest to sąsiad,
    który np. wraca z działki. Sam jestem w następującej sytuacji: wyjeżdżam
    za miasto na zieloną trawkę na weekend. Puszek po piwie, pieluch po
    dzieciach itd. nie wywalę do rowu czy pod las, tylko grzecznie zabieram
    ze sobą w worki i kiedy wracam do domu, wrzucam właśnie do "swojego"
    podblokowego kosza...
    pwz