  • Data: 2011-09-09 20:55:36
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > tak też na początku podchodziłem do tego ale teraz stało się to
    > nagminne, śmietniki po weekendzie rozsypują się na boki, smród okorpny

    u mnie na osiedlu zbudowano rok temu specjalne boksy zamykane na klucz w
    ktorych to boksach znajduja sie kontenery.
    Pukałem sięw czoło, stwierdzajac, ze pwnie ktos dostał łapówkę.
    Tymczasem z zawsze pełnych kontenerów zrobiły się nagle zawsze do połowy
    puste kontenery.

    Reasumujac - ludzie podrzucajacy smieci to smieci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka