  • Data: 2010-08-06 07:13:45
    Temat: Re: Słożenie skargi
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robbys" <r...@o...pl> napisał
    > Nie wiem dlaczego wyciagasz takie wnioski, że checę zrobić dym, jak
    > twierdzisz nie uzasadniony.
    > Jeżeli coś wiesz co i jak, możesz się podzielic to wiedzą a jak nie to
    > trudno :-(

    Słuchaj, bo dobrze pisze. Najpierw sprawdź ile takie badania mają trwać. A
    dopiero później, jak się okaże, że za długo, myśl gdzie złożyć skargę. W
    pozostałym przypadku pozostaje Ci napisać list z narzekaniem na ogólną
    przewlekłość działania służby zdrowia i wysłać go gdziekoliwek, do ministra,
    do NFZ, nie będzie mieć to znaczenia.