eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-28 13:18:43
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kira napisał:
    > A ja nie mowie ze jest norma. Ja mowie ze nawet jak przekraczasz
    > o te 5km -- to i tak przekraczasz, no nie? A jednak niczego jakos
    > w tym niestosownego najwyrazniej nie widzisz ;)

    ależ widzę! i się poitrafię przyznać! że właśnie przekraczam te 5 km/h

    > No w zasadzie to tez na tym: "ja przekraczam i nie ma problemu,
    > ale on przekroczyl i sie wykreca, kanciarz jeden!" ;)

    każdy kto przekracza o 5 km/h nie ma problemu. Fotoradary nie lapią
    przekroczenia 5km/h. Łapią zwykle 20 i więcej (od znajomego policjanta
    wiem, że ostatnio nawet więcej - po to by nie zawalać policjantów pracą
    i wyłapywać tych najgorszych).

    Jeśli ktoś przekracza tak prędkość, że łapią go fotoradary to ma i
    powinien mieć problem. Nie ważne czy to ja, czy Ty, czy ktokolwiek inny.

    > Pewnie ze sie zgodze. Syndrom "BoToPanieWladzoNieMojaWina" jest
    > prosta wypadkowa najpowszechniejszego w PL syndromu "ToNieJa!".

    niestety :(