  • Data: 2009-05-31 10:19:57
    Temat: Re: Słowne dziwolągi w języku prawnym.
    Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:048897e8-e760-4da4-bdbc-a1530f1bdf2b@r3g2000vbp
    .googlegroups.com...

    > Na potrzeby jednorazowej dyskusji mam ksiazke kupowac?

    Jak chcesz dyskutować to tak. Właśnie na potrzeby jednorazowej dyskusji. Ja,
    żeby zrozumieć dokładnie różnice między prawem naturalnym a prawem natury
    (nie prawami natury, nie mylić tego) w różnych systemach filozoficznych
    musiałem zgłębić kilka niezłej grubości pozycji... własnie tak... jak chcesz
    wiedzieć dokładnie, co jaki termin znaczy i dlaczego jest tu i teraz to
    trzeba sporo przeczytać i jedna dyskusja tego nie załatwi...

    Pzdr
    Paweł