  • Data: 2011-07-30 15:15:05
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/30/2011 4:00 AM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Daruj, jak na umowie masz 15 to od tego masz zapłacić.

    Nie. Masz zapacić od ceny rynkowej.
    Jesli kupisz mieszkanie za zlotowke, to wpisywanie w deklaracji tej
    kowty nie ma sensu. po prostu wpisujesz wartosc rynkowa i od tej placisz
    podatek.
    jesli cos kupisz drozej, robisz analogicznie. wpisujesz cene rynkowa
    nizsza i od niej placisz podatek.
    dalej procvedura w obu przypadkach jest identyczna
    US ma prawo zrobic korekte a ty sie masz prawo niezgodzic i wowczas
    biegly oceni wartos rynkowa danej rzeczy.

    > Co najwyżej można
    > zakwestionować tę wartość, co właśnie urząd prosto może zrobić, ale Ty
    > już tak prosto nie, bo cena rynkowa konkretnego egzemplarza jest
    > dokładnie taka jak w umowie a nie inna.

    nieprawda.
    cena w umowie moze, ale nie musi byc cena rynkowa.