  • Data: 2011-07-30 09:44:00
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Jul 2011, niusy.pl wrote:

    > Daruj, jak na umowie masz 15 to od tego masz zapłacić.

    Już Ci wytłumaczyli że *NIE* a Ty dalej swoje.
    Co ja na to poradzę?
    Zajrzałeś do ustawy czy uważasz ze to jest niepotrzebne?

    > Co najwyżej można zakwestionować tę wartość, co właśnie urząd prosto może zrobić,
    ale Ty już
    > tak prosto nie, bo cena rynkowa konkretnego egzemplarza jest dokładnie taka
    > jak w umowie

    W żadnym razie.
    Na cenę rynkową można by się powoływać jakby *ten* przedmiot wystawić
    na jakimś popularnym serwisie aukcyjnym.
    I to tylko pod warunkiem, że rzeczy "tego rodzaju" występują na tyle
    często (w tym konkretnym serwisie) że zadziałanie elementu nierynkowego
    (np. presja czasu dla kupującego) jest mało prawdopodobne.

    > a nie inna.

    Tak właśnie argumentują podatnicy kiedy chcą zapłacić niższy podatek.
    I nie zawsze im się to udaje ;)

    pzdr, Gotfryd