  • Data: 2008-07-13 17:11:17
    Temat: Re: Skutki wyroku TK
    Od: "info" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest chocby tak, ze jak urzednikowi mowisz jak sie nazywasz i ew. podasz
    > szczegol dodatkowy (data urodzenia) to on specjalnie nie wnika. Wychodzi z
    > zalozenia ze mowisz prawde, a jesli ktos posluzy sie twoimi danymi
    > popelnia powazne przestepstwo. W naszym panstewku musisz udowodnic, ze to
    > to ty, a nie wielblad uciekniety z zoo i wylegitymowac sie wszystkim co
    > masz.

    akurat jesli chodzi o dokumenty tozsamosci, to ja bym je jednak pozostawil

    natomiast co do reszty, masz racje, ze generalnie panstwo powinno bardziej
    ufac obywatelom a nie kazac im dostarczac na kazdym kroku setek zaswiadczen

    > Marze o tym, zeby urzednik musial sie tlumaczyc z decyzji NIEKORZYSTNEJ
    > dla podatnika, a nie jak u nas jest z korzystnej. To sa znamiona
    > normalnosci, niestety, sa one stosowane w ktorejs korei, chyba tej
    > bardziej kapitalistycznej.

    swoja droga to wciaz nie jest odpowiedz na pytanie dotyczace jak wyglada
    sprawa z niekonstytucyjnym prawem w innych krajach europejskich?