  • Data: 2008-05-24 22:08:57
    Temat: Re: Skutki odmowy wpuszczenia wspolwlasiciela do mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P wrote:
    > witek <w...@g...pl.invalid> napisal:
    >> M?? tam nie mieszka
    >
    > A kto tak mowi? Zainteresowana zona?
    >
    >> i nie ma prawa tam wej?ae.
    >
    > Znow: kto tak stanowi? Zona?

    prawo
    wejście do mieszkania, w którym się nie mieszka jest naruszeniem miru
    domowego i może skończyć się odsiadką.

    > Bardzo wiele, w szczegolnosci prawo dysponowania lokalem.

    współdecydować sobie może, o swojej części, może ją nawet sprzedać jak
    będzie miał ochotę, wejść tam bez zgody osoby tam zamieszkującej nie może.

    > Nonsens. Odroznij meldunek tymczasowy od zameldowania stalego.
    > Ja wyjezdzam czasem na dosc dlugo, a nie oznacza to koniecznosci
    > wymeldowania z pobytu stalego.

    przeczytaj pierwszy post.

    > Nie staje sie. Nie rozrozniasz meldunku tymczasowego i stalego.

    rozróżniam, ty natomiast nie masz zielonego pojęcia w ogóle.