  • Data: 2008-05-25 15:35:41
    Temat: Re: Skutki odmowy wpuszczenia wspolwlasiciela do mieszkania
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dash007 pisze:
    > Krotki opis stanu faktycznego:
    > 1. Malzenstwo w trakcie rozwodu i sprawy o podzial wspolwlasnosci mieszkania
    > 2. Maz wczesniej zastaraszal zone i dotkliwie ja pobil (zrobiona
    > obdukcja leakarska stwierdzajaca min trwale uszkodzenia ciala)
    > 3. maz od kilkunastu miesiecy przebywa poza granicami kraju (ma tam
    > zgode na pobyt)
    > 4. zona wymeldowala meza z przedmiotowego adresu
    >
    > Czy w zaistnialej sytuacji gdyby zona odmowila mezowi wstepu do
    > mieszkania (w obawie o swoje zdrowie a byc moze i zycie) moze on np.
> [...]

    mialem kiedys podobna sytuacje i odpowiem ci co dowiedzialem sie od policji
    jesli zona byla na tyle wladna zeby wymeldowac meza z pobytu stalego, to
    nie ma prawa on wejsc do tego mieszkania mimo, ze jest jego
    wspolwlascicielem
    wiec odpowiedz na pytanie pierwsze brzmi - nie
    odpowiedz na pytanie drugie brzmi - tak

    pozdrowienia
    b.