  • Data: 2008-05-24 21:45:58
    Temat: Re: Skutki odmowy wpuszczenia wspolwlasiciela do mieszkania
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> napisal:
    > Mąż tam nie mieszka

    A kto tak mowi? Zainteresowana zona?

    > i nie ma prawa tam wejść.

    Znow: kto tak stanowi? Zona?

    > Współwłasność mieszkania tege prawa mu nie daje.

    Bardzo wiele, w szczegolnosci prawo dysponowania lokalem.

    > Wymeldować masz się w momencie wyjazdu,

    Nonsens. Odroznij meldunek tymczasowy od zameldowania stalego.
    Ja wyjezdzam czasem na dosc dlugo, a nie oznacza to koniecznosci
    wymeldowania z pobytu stalego.

    > fakt wyjazdu za granicę i mieszkanie tam jest podstawą do wymeldowania i

    Nie staje sie. Nie rozrozniasz meldunku tymczasowego i stalego.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek