  • Data: 2007-04-28 20:03:35
    Temat: Re: Skradziona licencja
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > poreba <d...@p...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Pańska postawa wygląda mi na żerowanie na niezrozumieniu intencji
    > naszego ustawodawcy.

    Nawiasem mówiąc, to znaczek autorskich praw majątkowych został
    umieszczony przez Pana nieprawnie.

    Prawa autorskie Kancelarii Sejmu dotyczą nie tyle treści aktu
    prawnego, co jego formy: użytej czcionki, układu dokumentu i ogólnie
    -- oprawy typograficznej (vide teksty w plikach PDF udostępniane na
    stronach Sejmu RP, na których widnieje znaczek (C)).

    Sama zacytowana przez Pana treść nie jest przedmiotem prawa
    autorskiego i nie istnieje możliwość roszczenia sobie do niej przez
    Kancelarię Sejmu jakichkolwiek praw jeśli chodzi o copyright.

    PS. Co do objęcia tekstów prawnych prawem autorskim, to oczywiście
    jestem za, ale to jedynie moje własne -- może nieco wywrotowe --
    poglądy polityczne.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl