  • Data: 2003-03-18 11:01:52
    Temat: Re: Skradziona karta kredytowa
    Od: "lidmar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziś po południu zorientowałem się ze nie mam swojej karty kredytowej
    > (Silver Card VISA ).

    ciach...

    podstawowa sprawa to zapoznanie się z regulaminem używania swojej karty.
    Zasadniczo jej postanowienia Cię wiążą, także co do procedury reklamacyjnej
    . jeżeli jednak umowę o kartę zawarłeś jako konsument, a nie jako
    przedsiębiorca, to zawsze możesz powołać się, że nie obowiązuje Cię klauzula
    mówiąca że złożenie reklamacji w przypadku podrobienia podpisu wymaga
    odnalezienia i dostarczenia do banku fizycznie samej karty - jest to bowiem
    klauzula abuzywna, szczególnie wtedy, kiedy o konieczności dostarczenia
    karty dowiadujesz się w trakcie postępowania reklamacyjnego - bo takie są
    ustalenia VISA, ale o tym nie ma mowy w regulaminie.
    Może też zdarzyć się, iż w regulaminem był zapis, że bank odpowiada za
    użycie karty na jakiś okres przed zastrzeżeniem
    reasumując należy dokładnie zapoznać się z regulaminem karty

    pzdr

    marek radwański