  • Data: 2010-06-08 17:54:43
    Temat: Re: Sklep-spam?
    Od: "NMan" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hulurb$lu5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > zawsze mozesz cofnac zgode

    Niby tak, choć często jest to trudne. Długo dostawałem kiedyś reklamówki
    książek i miałem spore trudności aby namierzyć sposób przerwania tych
    idiotyzmów.
    W przypadku o który pytam po prostu wstrzymałem się z zakupami i próbuję
    zrozumieć o co tu chodzi...Inna sprawa,że spytałem ich mailem o regulamin i
    SPAM;odpowiedzieli, że nie wysyłają SPAMU, i działają zgodnie z prawem bo
    tak im prawnik ustawił regulamin... Dalej nie rozumiem.
    Ponawiam pytanie: Czy taki zapis w regulaminie sklepu który kupujący musi
    [!]zaakceptować jest zgodny z prawem?

    NMan