eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep nie przyjmuje zwrotów › Re: Sklep nie przyjmuje zwrotów
  • Data: 2009-05-15 22:50:43
    Temat: Re: Sklep nie przyjmuje zwrotów
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2009-05-15 22:00, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Po prostu w siedzibie sprzedawcy/sklepie powinno być można towar przed
    > zakupem dokładnie obejrzeć. Przy kupnie na odległość ustawodawca daje
    > możliwość kupującemu na obejrzenie towaru w domu. Nie mniej jednak koszty
    > zwrotu ponoci kupujący. Zanim więc coś zamówi się na odległość, trzeba
    > dłuższą chwilę się zastanowić.

    Najlepiej zamawiać zdalnie a odbierać osobiście... nie traci się kasy a
    ma się 10 dni na zwrot jak coś nie pasi :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1