eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłkiRe: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    Date: Tue, 07 Oct 2008 10:42:10 +0200
    Organization: Niezorganizowany
    Lines: 14
    Message-ID: <gcf7d2$ekv$1@news.onet.pl>
    References: <gccp29$jr2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gccorn$j73$1@news.onet.pl>
    <gccqua$mpp$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gccr4t$sq1$1@news.onet.pl>
    <gcdhv0$ddp$1@news.onet.pl> <gcf45u$sv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzd114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1223368930 15007 83.19.33.114 (7 Oct 2008 08:42:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Oct 2008 08:42:10 +0000 (UTC)
    X-Sender: 177FD+fzvU/4mkj4c63MMLTROZGoLyZ5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:557002
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 09:45
    (autor Masterek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcf45u$sv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A czy w przypadku gdy klient skorzysta z prawa do zwrotu bez podania
    > przyczyny (w przeciagu 10 dni), to nie on ponosi koszty transportu?
    > Z tego co wiem (oczywiście mogę się mylić) to w takich sytuacjach koszty
    > transportu "spadają" na kupującego.

    Ano tak , transportu tak :D Nie doczytałem, myślałem, że gość się domaga
    kasy za towar.
    --
    Tristan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1