  • Data: 2008-01-13 09:38:07
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski napisał:
    > Rzecz sprowadza się wyłącznie do tego, czy
    > fotografowanie wbrew woli posiadacza lokalu jest naruszeniem
    > posiadania/dóbr osobistych/czegokolwiek.

    No i na razie nikt tego nie dowodł, ba, nawet nie objaśnił machając
    rękami jak zrobienie fotki narusza dobra. Zauwaz, ze pytalem o to kilka
    razy, a kazdy z madrych oponentów omija temat jak skunksa ;)

    > Jest faktem, że u wielu osób (np. klientów)
    > powoduje to jakiś dyskomfort (nie da się tego MZ porównać tak bezbolesnie
    > z oddychaniem, chodzeniem etc).

    ad oddychanie) - jesli klient ma nieswierzy oddech, w skleppie ciasno,
    to oddychanie klienta powoduje dyskomfort u innych...

    ad chodzenie) - jesli klient ma laske lub kule to stuka, a stukanie moze
    powodowac dyskomfort u tych, co mają kaca bo wczoraj balowali

    Wracamy wiec do punktu wyjscia - skoro mozna wyprosic za fotografowanie
    to rownie dobrze mozna wyprosic za oddychanie, chodzenie, czy puszczenei
    bąka.

    Przyklady, przyklady :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"