  • Data: 2008-01-13 10:10:06
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Mis Puchatek wrote:

    > Ja nie znam.

    Jak małe dziecko - jak się schowa, to myśli że go nie ma. To że nie
    znasz, to nie znaczy że takie nie istnieją.

    > Nie sadze.

    To już ustaliliśmy - nie jest wymagana forma pisemna (KC określa umowy
    co do których wymaga taką formę, nie ma tam "zakładania klubu").

    > Nie.

    Czemu nie?

    > Nie.

    Ile osób może wejść do Makro?

    > nie prowadiz sprzedazy detalicznej.

    Byłeś kiedyś w Makro? Zapewniam że prowadzi.

    > Nie, przy wydawaniu kart.

    Kwestia techniczna. Powiedzmy, że cenzus jest "przy zakupach". Nie
    spełniasz warunku - nie kupisz.

    > jesli nie uruchamiaja handlu detalicznego i jezeli dobor na jasno
    > okreslonych zasadach jest prowadzony przed wydaniem karty

    Uruchamiają sprzedaż detaliczną - tak jak Makro. Zasady są jasno
    określone - wchodzą tylko Ci z zapałką.

    > lamiesz prawo - dyskryminujesz ludzi, wprowadzasz rasistowski dobor,
    > trafisz do pierdla.

    Zgadza się.

    > w makro? musialbym sprawdzic regulamin, jesli nie ma tego w regulaminie
    > i umowie cywilno prawnej - a nie chcesz mnei wpuscic, popelniasz
    > wykroczenie a przynajmniej naduzycie.

    W "moim" Makro. Chcę takie coś założyć. Jak mam to zrobić? Wystarczy
    rozdawać zapałki przed wejściem?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak