  • Data: 2008-01-13 10:18:27
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Czemu nie?
    Bo wejscie jest "na karte"?

    > Ile osób może wejść do Makro?
    Kazdy kto ma karte + osoba towarzyszacza (pomocnik do noszenia). Makro
    ma dokladny monitoring osob wchodzacych i wychodzacych, wlasnie dzieki
    tym kartom. Dlatego sa w stanie dokladnie okreslic ilosc czlonkow na hali.

    > Byłeś kiedyś w Makro? Zapewniam że prowadzi.
    Makro ni eporowadzi sprzedazy detalicznej.
    Roznica miedzy sprzedaza hurtowa a detaliczna wcale nei lezy w ilosci
    produktow, ktore mozna kupic na raz. Tak samo jak w hurtowniach NTT lub
    Action - hurtownie dla podmiotow gospodarczych, kupic tam mozesz po
    podpisaniu umowy handlowej. A po jej podpisani mozesz kipic pojedyncza
    sztuke towaru. I dalej nie jest to sklep detaliczny.

    > Kwestia techniczna. Powiedzmy, że cenzus jest "przy zakupach". Nie
    > spełniasz warunku - nie kupisz.
    Zieeefff...znaczy co chcesz powiedziec, ze hurtownia Makro prowadiz
    selekcje na wejsciu? :)
    Ale oni moga w zgodzie z prawem. To tylko punkty sprzedazy detalicznej
    nie moga stosowac tej taktyki.
    A juz kina mogą - na sale wchodza ludzie z biletami.
    Z drugiej strony odmowa sprzedania biletu, bo ktoś jest np. łysy - to
    wyktroczenie.

    > Uruchamiają sprzedaż detaliczną - tak jak Makro. Zasady są jasno
    > określone - wchodzą tylko Ci z zapałką.

    MAKRO NIE JEST PLACOWKA HANDLU DETALICZNEGO.

    Zapamietaj to.

    W zwiazku z tym faktem, wszystkie twoje pomysly biora w lewb, bo
    wychodzisz z blednego zalozenia.

    Aaa to twoj problem. :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"