  • Data: 2005-01-09 11:02:38
    Temat: Re: Skarga na policję, znak B-2, odpowiedź policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiesiek r...@p...onet.pl ...

    z tym przedstawianiem sie to jest tak ze jak ogladam jakis program w TV
    gdzie kamera jezdzi za radiowozem to policja przedstawia sie zawsze a jak
    przy okazji spotkania rowerzystów w Poznaniu miałem okazje byc zatrzymany i
    rozmawiac z kilkoma policjantami to nie przedstawił sie ZADEN!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")