  • Data: 2005-01-09 10:44:37
    Temat: Re: Skarga na policję, znak B-2, odpowiedź policji
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z tym przedstawieniem się, to w sytuacji, gdy nie ma pewnie innych świadków,
    > a nadto Ty zostałeś przez nich "złapany" na wykroczeniu, to niestety zawsze
    > będzie istnieć wątpliwość, czy to nie jest z Twojej strony pomówienie. Bez
    > względu na to, jak było naprawdę. Niestety. I w tej sytuacji uważam, że
    > jednak trudno by było karać Policjantów. nie bronię ich, ale wyobraź sobie
    > co by było, jakby policjanta karano w każdym przypadku, gdy nie da się do
    > końca dowieść prawdy.

    Oczywiście rozumiem, a pomieważ wiem jaka jest prawda, dlatego wystarczy mi
    odpowiedź, na tę skargę, jeżeli oni zeznają,ze ja kłamie..to znaczy że sa
    oszustami, wiec w Sądzie bede musiał sie liczyć z tym że dalej beda kłamac, a
    to wpłynie na mój sposób obrony.
    No i chodzi mi o normalne jednoznaczne pismo, a nie takie w którym oni tak
    właściwie nie daja odpowiedzi na zadane pytania.

    Pozdrawiam

    Wiesiek