eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkarga na decyzje ZUS - odmowa świadczenia renty rodzinnej. › Re: Skarga na decyzje ZUS - odmowa świadczenia renty rodzinnej.
  • Data: 2005-12-26 22:04:25
    Temat: Re: Skarga na decyzje ZUS - odmowa świadczenia renty rodzinnej.
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:039e.00000133.43b0627e@newsgate.onet.pl...

    > Czy taka jest dokładnie treść uchwały, gdyż nie mogę znalezć jej w necie?

    Taka. Przesle Ci te uchwale na maila wraz zuzasadnieniem.

    I czy
    > w uzasadnieniu powołac się na uchwałę czy ustawę.Bo z tego co wiem to w
    > ustawie
    > jest tylko następujący zapis: "Jeżeli dziecko osiągnęło 25 lat życia,
    > będąc na
    > ostatnim roku studiów w szkole wyższej, prawo do renty rodzinnej przedłuża
    > się
    > do zakończenia tego roku studiów" i nie ma jego rozwinięcia ani
    > uzasadnienia.

    Powolac sie mozesz i na jedno i drugie. Ustawa stanowi podstawe
    rozstrzygniecia. Uchwaly SN zawieraja intepretacje, ktore maja bardzo
    istotny wplyw na praktyke orzecznicza w podobnych sprawach.

    > I jesli na ustawę to którą - jaki jest aktualny odpowiendnik (czy ta z
    > 2004 Dz.
    > U. Nr 39 poz. 353? - jednakże treści również nie mogę znalezć)

    Tak, to ta ustawa. Jest jej pelno w sieci np. na

    http://europoland.republika.pl/fuz.htm
    http://www.tygodniksolidarnosc.com/ustawy/emeryt.htm
    www.sejm.gov.pl

    Dan