    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skan dowodu osobistego
    Date: Sat, 28 Jan 2017 16:56:29 +0100
    <o6drkb$18b$1@node2.news.atman.pl> <o6dsbk$k88$2@node1.news.atman.pl>
    <o6dskb$27k$1@node2.news.atman.pl> <o6eml1$d9t$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o6er5t$j2n$2@node1.news.atman.pl>
    <588b118f$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6f41j$5vs$3@node2.news.atman.pl>
    <588b2a1c$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6fa0q$2a4$1@node1.news.atman.pl> <o6fvme$ogn$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o6hlsv$ctj$4@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <o6hs9k$l07$3@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <o6hvlm$l07$7@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <o6i14k$l07$9@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o6i3la$l07$10@node1.news.atman.pl> <o6i9dm$6kc$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 28.01.2017 o 15:21, Liwiusz pisze:

    > Moment zajęcia to nie jest czas na rozstrzyganie takich sporów, to dobrze.

    A niech sobie rozstrzyga potem. Ale jak komuś "w szkodę wlezie" to niech
    przeprosi i zapłaci na ile się dogadają albo odszkodowanie przez sąd. A
    nie że mówi, ale ja zgodnie z prawem.

    > Twoje wnioski są tak samo słabe, jakbyś po wizycie w areszcie
    > stwierdził, że właściwie Polacy to naród morderców.

    No to jeszcze raz mi wytłumacz jak to jest. Ponoć jak twierdzisz
    komornik ma zając wszytko czym dłużnik włada, dzięki czemu czasem komuś
    traktor ukradnie, ale jednak jest skuteczny. Ba, jak mu wierzyciel za
    furę każe zając samolot, to teoretycznie nie ma prawa odpuścić - taka
    tradycja.

    A jednak jak Krisa matka chce odzyskać dług, to ten sam komornik, co
    wcześniej musiał zając samolot nie może zająć garnka z lokalu
    gastronomicznego, który dłużnik prowadzi. Gdzie ktoś kogoś oszukuje?

    Shrek