  • Data: 2003-07-21 03:39:57
    Temat: Re: Sieć LAN, a podatki :/
    Od: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, jeśli będziesz wystawiał faktury (a więc przy działalności) -
    7%
    > na abonament za internet, 22% na np. instalację. Nie zapomnij o
    regulaminie
    > świadczenia usług, klauzuli umożliwiającej wystawianie faktur bez podpisu
    > nabywcy (ważne jeśli chodzi o f-rę za instalację, internet masz
    domyślnie).
    > Jeśli robisz na stowarzyszenie, impreza niekomercyjna - nie musisz
    (składki
    > nie są obciążone podatkiem), ale pamiętaj, żeby nie przegiąć!

    Hmmm...A nie możnaby było zrobić instalację for free, a koszty instalacji
    wliczyć do pierwszego abonamentu (oplaty, czy jak to nazwac). Wtedy zamiast
    22% mozna by policzyc 7%. I wilk syty i owca całą. Klientowi bedzie wszystko
    jedno, czy placi dwie osobne faktury, czy jedną, natomiast myślę, że zrobi
    mu różnice to ile zapłaci.

    pozdrawiam
    Kornik