eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis komputerowy - pytanie o gwarancje › Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
    Date: Mon, 20 Oct 2008 22:17:42 +0200
    Organization: Pożegnałem się z Outlook Expressem... Pora jeszcze zmienić
    system...
    Lines: 25
    Message-ID: <gdijnn$suu$1@node1.news.atman.pl>
    References: <gdi58b$no$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.0810202004560.1776@quad>
    NNTP-Posting-Host: armar.net.autocom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1224528439 29662 213.134.176.150 (20 Oct 2008 18:47:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Oct 2008 18:47:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.0810202004560.1776@quad>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559208
    [ ukryj nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Mon, 20 Oct 2008, wrote:
    >
    >> reklamuje zestaw ktory nie dziala a nie pojedyncze czesci.
    >> Ktos ma pojecie jak byc powinno? I czy maja prawo wymyslac sobie takie
    >> cos?
    >
    > Można sprowadzić rzecz do absurdu - jakby przyjąć Twój tok rozumowania,
    > to sprzedawca powinien rozwikływać również problem gościa, który
    > kupił (u tego sprzedawcy) komplet rzeczy, wśród których (zdaniem tego
    > gościa co kupił) któraś jest zepsuta, bo on perpetuum mobile poskładał
    > ("przecież się na tym nie znam", prawda?) i mówi że mu nie działa
    > a powinno ;)

    Gotfryd, troszkę przesadzasz, bo jeśli stngr kupił te części
    złożone przez sprzedawcę jako "zestaw", to ten zestaw
    powinien razem działać. I zapewne działał dopóki coś nie padło.
    Jeśli "zestaw" się zepsuł, to nabywcy nie powinno interesować
    doszukiwanie się co konkretnie w zestawie się zepsuło.
    Sprzedawca powinien wymienić "zestaw" na wolny od wad.
    To co piszesz jest prawdziwe tylko przy zakupie części,
    a nie "zestawu".

    --
    Pozdrawia Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1