  • Data: 2003-02-22 21:06:15
    Temat: Re: Serdeczna prosba o porade
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <b38n6n$jmb$1@nemesis.news.tpi.pl> trener napisał(a):
    > np. baner bedzie na stronie umieszczonej w dziale "Autor strony" / "Cos o
    > mnie" / "Moja mlodosc" / "Zdjecia" / "Starocie"......itd
    > Sam widzisz ze aby teraz zobaczyc baner trzeba przejsc przez kilka stron;
    > jednoczesnie ten wybieg nie lamie umowy bo baner nadal znajduje sie w
    > serwisie o domenie xxxxxx tyle tylko ze nie na stronie glownej.
    > Musze jednak zaznaczyc ze jesli w umowie zawartej miedzy wami jest napisane
    > ze baner musi byc umieszczony na stronie glownej to z tego wybiegu nie
    > bedziesz mogl skorzystac.

    A wręcz na stronie www.serwis.pl/blablablakrzak.html - skoro nie jest
    zapisane gdzie, to pewnie nie ma też zapisu, że strona musi być dostępna
    z poziomu głównego serwisu, a zatem w tym serwisie wcale nie musi być do
    niej linku.

    Na tej stronie możesz też obok bannera napisać - "ten banner został
    tutaj umieszczony wyłącznie do czasu wygaśnięcia umowy z panem XXX
    zawartej w momencie odkupienia od niego niniejszej domeny i warunkującej
    ten zakup, autorzy serwisu nie mieli świadomości wykorzystania takiego
    zapisu w umowie do działań na niekorzyść jakiejkolwiek firmy i nie
    należy niniejszego bannera utożsamiać ze stanowiskiem właściciela
    serwisu" czy jakoś podobnie. Pomysłów jest jeszcze 100, jeśli umowa
    jest nieprecyzyjna, to pole do popisu jest ogromne. Chodzi o to, żebyś w
    razie czego mógł wpisać w przeglądarkę adres w tej domenie i żeby na
    ekranie pokazał się banner. Tyle (chyba, że umowa mówi inaczej, ale
    sugerujesz, że nie).

    P.S. Czy mógłbym się na priva dowiedzieć, o jaką osobę chodzi (nazwy
    serwisu znać nie muszę)? Obiecuję zachować dyskrecję.

    Oczywiście zwroty w drugiej osobie odnoszą się do kolegi, który
    rozpoczął wątek, a nie do trenera ;)
    --
    Samotnik