  • Data: 2003-02-22 20:39:57
    Temat: Re: Serdeczna prosba o porade
    Od: "trener" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@s...pl> napisał :

    > Poniewaz moj serwis uzywa dwoch domen (jedna jest stara i juz niemal
    > nieuzywana) wiec w umowie jest zapisane doslownie, ze "banner bedzie
    > umieszczony w serwisie xxxx LUB yyyyyy". Oczywiscie moge zrobic takie
    > posuniecie, ze ta starsza, prawie nieuzywana domene przeniose gdzies i tam
    > umieszcze ten banner i wtedy bedzie to w pelni zgodne z tym "LUB" (a nie
    > "I"), ale ja chce zalatwic sprawe w sposob profesjonalny i oczywisty.
    Osoba
    > o ktorej mowa okazala sie bardzo agresywna i destruktywna, dlatego zalezy
    mi
    > na jednoznacznym i ostatecznym zalatwieniu sprawy.......

    Mysle ze < M.A.G. > mial cos innego na mysli. Mianowicie ze baner bedzie sie
    znajdowal w tym serwisie xxxxxxx , tyle tylko ze aby go zobaczyc gosc bedzie
    musial przejsc przez tak wiele stron ze prawdopodobienstwo obejrzenia go
    zredukujesz do minimum.
    np. baner bedzie na stronie umieszczonej w dziale "Autor strony" / "Cos o
    mnie" / "Moja mlodosc" / "Zdjecia" / "Starocie"......itd
    Sam widzisz ze aby teraz zobaczyc baner trzeba przejsc przez kilka stron;
    jednoczesnie ten wybieg nie lamie umowy bo baner nadal znajduje sie w
    serwisie o domenie xxxxxx tyle tylko ze nie na stronie glownej.
    Musze jednak zaznaczyc ze jesli w umowie zawartej miedzy wami jest napisane
    ze baner musi byc umieszczony na stronie glownej to z tego wybiegu nie
    bedziesz mogl skorzystac.

    Pozdrawiam
    -=treneros=-