  • Data: 2007-08-02 12:34:41
    Temat: Re: Separator dziesiętny
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 14:26
    (autor andrew
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f8sijl$b9u$1@inews.gazeta.pl>):

    > A sort to jest system informatyczny? Jeżeli nawet tak przyjąć, to nie
    > będzie to "poprawnie zaprogramowany" system (o którym ja pisałem) w
    > stosunku do daty w formacie jakim by nie był.

    Że co? Nie rozumiem...

    Czy sugerujesz, że możliwe jest tylko używanie specjalnych systemów
    informatycznych posiadających wbudowane złożone mechanizmy interpretacji
    dat? Nie neguję, że takie istnieją. Mówię tylko, że istnieje multum
    zastosowań, gdzie takie systemy nie są wymagane i ISOwy format daty jest
    idealny. Nie sprawia problemów ani złożonym interpretatorom dat, ani
    prostym systemom sortującym, jak choćby wbudowanym w narzędzia obsługi
    plików.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/